Alla inlägg under oktober 2012

Av - - - 31 oktober 2012 15:40

Nu har jag bestämmt mig! jag kan inte förbli såhär fet! måste banta på hög grad nu! fan vad taggad jag är!!!!

HELA mitt liv har jag ätit mat och snask men nu fan får det vara nog med det för jag SKA bli smal. Jag är HELT säker på att dom här 50 dagarna kommer bli vita och inte en enda svart lucka! för -10 kilo ska det bli! och mer ändå ska köra om abc dieten 2 gånger efter den första gången (nu) ! det blir ju fan ca -30 kilo!!!! kommer bli så fiiiin på bara 150 dagar :'D

kommer då väga ca 35kg på mina 165cm <3333 *so fucking lovely*

så i mars ungefär kommer jag bli så jäävla fin

och det KOMMER jag!!!!

för jag SKA följa alla 150 dagar vit

Av - - - 31 oktober 2012 14:08

Ny dag och ny diet. Jag har lessnat på att var så jävla ful och fet nu så jag hoppade på abc dieten igen och har ätit 3 dl hackad gurka idag än så länge, druckit 3 koppar te och 4 glas vatten..jag är extremt dålig på att dricka vatten!  Alla säger neej du är inte fet/ tjock men dom ljuger och det blir jag så jävla förbannad på! Det är meningen att jag ska åka till min bästis över helgen också men det innebär godis och mat så jag överväger på tanken att stanna  hemma men saknar henne så sjukt mycket!

här är en bild på feta mig....


  

Av - - - 28 oktober 2012 00:53

Då blir jag så otroligt sosial, utåtriktad och jag gick runt å sjöng en och samma jävla låt hela tiden (på dagtid när alla hörde och såg mig)   

SKÄMMS! som fan.... och så går man hela vägen till skolan för att be å få låna en mobil o ringa efter mamma med för jag inte orkade gå över en halv mil till.. PINSAMMA JAG!!!! men min mobil hade jag lyckats spärra så sim kortet är puk låst och jag måste till telia butik med den för att låsa upp den igen (så jävla dåligt) och busskortet har jag TAPPAT!! faan också!!!! På vägen till skolan stannade jag till i en buske och sov ca en timme och fortsatte, nästa stopp var en taggbuske som man som tur va ine åg igenom!!!! och ja.. man brukar ju springa på toa rätt offta när man druckit, så jag har en tagg kvar under skinnet på tummen och rivsår på hela benen.... FINT! men aja nästa gång får jag se till att inte ha kodlås på mobilen och att inte gå i några taggbuskar..

Förra gången satt jag på en jävla bar och lärde en blatte svenska i väntan på bussen hem..  Men tog första fyllan som 7 år så det här med att dricka är ju inte så ovant efterom jag levt med alkoliserad mamma och själv druckit dom stunderna jag kännt att jag inte orkat mer..

Av - - - 28 oktober 2012 00:32

Alla hatar  mig verkligen, särskillt i skolan också.. tjejen som lyssnar på hip hop, röker, har "hål i läppen xD" går med mjukisbyxor alla dagar i veckan och slåss men innan dom börjar hacka på mig kan dom ta och leva mitt liv för en dag så ska vi se att dom håller käften sen. Då blev soc inblandad  denhär  gången då.... Fuck x/ men inte mycket att göra åt.

Jag går med ångest som vill ut, kan inte skära mer nu för då dödar mamma mig :/ så får köra med stoppa fingrarna i halsen tekniken.. Jag hatar mitt meningslösa liv för alla hatar mig förutom min familj och mina kusiner jag orkar inte skolan,  jag orkar ine alla dummskallar som är jävliga på mig,, för dom sopar jag på en fet smäll så är det bra igen, jag orkar inte leva med konstant ångest, jag vill inte höra mer ord som tyder på att jag är ett jävla pucko osv....

jag vill DÖ! NU! DÖÖÖÖ!!!! Herregud jag får panik!!!! måste fan skära mig nu kan ju inte hålla emot!!!! JAG DÖR SNART!! hatar detehär skiten jävla pissfitta, vad fan är meningen med livet om man mår som jag? drrabbas ju fan av panik attacker hela tiden och håller på å krypa ur mitt egna skinn.. Självdestruktiv fet ful jävla puckofitta är vad jag är!!!!


Av - - - 26 oktober 2012 20:32

Då sitter man här lagomt ångestfylld och nöjd över gårdagens påhitt.. Snodde sprit av morsan och söp upp halva flaskan  men hela var slut.. för jag tappa korken och tog min idrottströja som låg i väskan och andvände som kork så väskan stinker alvarligt mycket sprit, fan va jag älskar att supa, glida från verkligheten, glömma alla bekymmer för stunden, ha kul! mina armar och lår är söder trasade av rakblad nu. Grattis ängel, saknar dig och tänker på dig hoppas din eviga vandring genom molnens fluffiga vägar och stigar med gud och dedina är underbar till skillnad mot leken med djävulen här med oss. Stegen jag tar är tunga och jag försår dig ängel. Du finns alltid i mitt hjärta finaste mormor R.I.P  



Av - - - 22 oktober 2012 21:25

Jävla fitta vad jag hatar detta,, allt är så jävla sjukt bara. Nu har jag börjat skärt mig på låren också för jag får inte plats med mera på armarna, jag ska fan supa till riktigt ordentligt snart igen jag vill bara skita i allt och sticka här ifrån nu. Jag står snart inte pall för nå mer längre. tjejerna i klassen klagar på att jag stinker rök men vissa dofter får man ju fan stå ut med, jag får stå ut med doften av citronsåpa då och då och den doften påminner mig om mormor.. hennes kvarlevor hon vräkt ur sig när hon dog av all tabletter och alkohol för hon var förstånndig nog att ta slut på den eviga leken styrd av satan.... Fan vad jag saknar dig mormor, du fanns alltid där för mig även om jag inte trodde de, du gjorde mig glad och jag älskade som jag gör än idag med.... Hur ska jag orka kämpa mera nu? nä men fuck asså, de första jag gör när mina siffror visar 18 är fan att beställa hem amfetamin eller maja såklart. Ska upp 6 imorgon men blir väl sova runt 3 som vanligt....... ÅÅÅHH JAG BLIR GALEN SNART! jag kryper för fan ur mitt egna skinn! USCHHHHH! jag har fan panik.. vad ska jag göra nu när hoppet börjar ta slut.... supa skallen av mig ska jag fan se till att göra på ett eller annat vis!! jävla skit, vill bara rymma ska fan göra de med IMORGON! vet precis vart jag ska övernatta också, på en toa i parken! så jävla soft altså, jag ska ha med mig fulladdad mobil, smink och rakblad så klarar jag mig perfekt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards