Alla inlägg under januari 2013

Av - - - 28 januari 2013 12:00

Nu har jag bytt medicin till rispedal men har kvar fluoxetin.. Fick otrevliga biverkningar av dom. Är så deprimerad jag är så dålig, en JÄVLA pucko jävel. ..av nya medicinen så ksn man få vikt minskning HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS! Ska bli sååååå smal! 400 kcal idag, lyckats hittils i alla fall :) är så ensam bara för att jsg r så annorlunda.. Har trååååååkigt.. Dag 1 500 Dag 2 300Dag 3 1050 kom inte undan middagen..Dag 4 400Har redan börjat gå ner mer i vikt :)

Av - - - 27 januari 2013 13:57

Ibland går de såhär länge innan jag bloggar igen, är manodepresiv eller hur de stavas och även bipolär s det går upp och ner hela tiden. Jag har räknat ut att i början/mitten av juni så har jag gått ner ca 30kg och väger då 20kg :')

Är så jävla ledsen.. orar ingenting vill bara dö en ändå inte.. Började om på abc och är på dag 3 nu men denhär gången går det mer än jävligt bra! jag ska bli såå smal och det SKA & VILL jag, jag har bestämt de nu!

       

Av - - - 12 januari 2013 00:02

Vill dränka mina sorger igen nu, det behövs. Är så jävla deprimerad.. Men INGET kan få ner mig längre! Min social fobi tränar jag bort bit för bit. Rasat i vikt sen jag börja med abc dieten :')

Iår träffade jag Cajsa på stan i ungefär 2 timmar sen hämtade mamma mig å åkte vi hem till våran häst vars blivit misshandlad av några som kalla sig "hästproffs" fyfaaaan för dom! piskrapp över hela kroppen och blodiga bakben men nu fick han komma till några snäla personer, blir tillriden och gå som ridskole häst. Ska börja sola solarium nu tänkte jag för jag är så jävla blek... -.- men det går ju att åtgärda   

Min målvikt är 30kg kom jag på igår när jag tidigare tänkte mig 38 men ska bli snuskigt smal! 

Av - - - 10 januari 2013 00:13

Fan va dåligt allt går, gravt deprimerad ja svär! Ångest deprisson panik sorg nervositet allt. Jag har inte gått i skolan på 4 månader nu.. fuck. men behööver iaf inte gå pm 7:an så där släppte ju en stor sten för mig :) men FUUUUUCK får damp snart är så konstig, vet inte mina känslor jag är tom men känslorna finns där och går mig på nerverna hela tiden Ska vara vaken hela natten för jag har för mycket ångest för att sova, funderar på att ryma, till en kille ja känner men de blir lång bussresa ba. Vill ju har röka såkllart och saknar honom sjjukt mycket vi lärde oss att prata tillsamans och vi lärde oss att gå å vi lärde oss hur man tänder på byggnader som 6 åringar medans dom andra satt hemma i glasskåp med barbie och leksakssoldater. Vill ha kokain eller amfetamin! Träffade min psykolog idag och när jag frågade vem fan hon troddde hon va för att hon  sa åt mig att glömma bort ångesten när den kom  börja  hon stamma jag ba: Fan va nervös du blev och börja stamma.. I HAAAATE HER! Ska jag lägga mig ner och ge up NEEEJ för fan för jag är inte lika svag som alla jävla självmördare, jag står upp i motvinden men drunknar ändå i tårarna snart. Jag är FEEEET och duger inte till de andras värld jag är en av alagarnannu mera som super ständigt.

Kan inte sova nå mer, kan inte drömma mig bort, kan aldrig se solen gå upp.

Av - - - 1 januari 2013 13:59

Sitter i badkaret och har precis bestämt med kusin att hon ska komma :) jag får overklighets känslor nästan hela tiden.. Jobbigt! Känner mig så uttråkad, vill gå ut och ha kul nu! Ska prata med mamma om att jag vill vara ute till i alla fall 2 (natten) dårå. Behöver dricka som fan så snart gubben i huset är borta ett tag. Ska dra till lilla linan och köpa alkohol för de funkar där :'D

Av - - - 1 januari 2013 02:02

Nytt år, nya möjligheter! Nykter nyårsafton... FAN. Men mamma kom hem sent igår så vi har firat nyår nu och imorgon blir det abc dieten igen då. Känner mig tom inombords som om nånting fattas, min identitet fattas.. Jag vet inte vem jag är längre. :/ hopplösheten kryper igenom mig men aldrig ut ur mig. Jag smärre mig med en köttkniv på handleden bars för ångesten vart för stark... finns det någon som inte tar mig för fördomar? Jag röker, lyssnar på hiphop, spöar dom som försöker trampa ner mig. Det finns bara 1 nödvärn ut ur dehär nu och de är att stora mig son fan.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards