Direktlänk till inlägg 22 februari 2013

Bra dag än så länge..

Av - - - 22 februari 2013 10:16

En apelsin till frukost och en halv liter vatten, och det blir ett äpple till frukost + 1 halv liter vatten så 125 kcal och 1 liter vatten. Jag ska verkligen inte hetsa idag! och det är bestämt. På tisdag ska jag till fucking bup för medicin uppföljning, HAHAHA, JAG TAR INTE MINA MEDICINER SÅ FUCK U! jävla läkare å psykologer, IDIOTER alltihop! Å så kan ja ju passa på å säga det att de är frivilligt att läsa min blogg och dom som inte kan accepter i sitt jävla huvud att det finns sådana som jag kan ju trycka bort sidan eller vad är det för problem!? funkar det inte trycka på det röda X:et eller?? alla vill väl inte vara mat beroende äckliga feta idioter! Väger 48 idag så jag har gått upp 5kg också :((( Men jag ska försöka ta mig ut till hästarna nu!

 
 
Ingen bild

Aaa

23 februari 2013 08:20

Du är ju sjuk på riktigt.

- -

2 mars 2013 19:24

Du som är sjuk, verkligen på riktigt!, i huvudet som öppnar käften innan du förstår sådana idioter har jag lessnat på för länge sedan du kanske skulle ta reda på mer fakta innan du börjar påpeka att jag är sjuk vilken jag inte är -.-

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av - - - 2 mars 2013 18:56

Nu ska jag börja mina första veckor som jag gjorde när jag var 6 år första gången efter allt hätsande och kräkandes så ska jag göra såhär..   Vecka 1: bort med godis, glass mm.   Vecka 2: bort med chips ostkrokar mm.   Vecka 3: bort med f...

Av - - - 21 februari 2013 06:45

Hur ska jag bete mig i sociala sammanhang? vad ska jag säga vad ska jag göra?? Det går inte, jag vill bara släcka lampan och inte synas... Dumma feta dåliga fula jag! jävla värdelös. Jag orkar inte jag vill inte jag är inte värd nånting tydligen bara...

Av - - - 20 februari 2013 21:14

Hatar och älskar min bulimi på samma gång.. jag älskar att stoppa fingrarna i halsen åvanför toan lika mycket som jag hatar det, det är liksom en del av mig.. en utav de sämsta eller bästa delarna? hur mycket ska jag kämpa mot det här??? Hetsa hetsa ...

Av - - - 19 februari 2013 09:31

Matplan för idag:   Frukost: 1 äpple, en caffe latte ( FY på mig !) 160 kcal   Lunch: Sallad 300 kcal   Middag: Naturdiet shake  111kcal   Kcal: Runt 600 kcal     Abc dieten ! <3... Dag 1: 500 kalorier (el mindre) [] Dag 2...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards