Alla inlägg den 21 februari 2013

Av - - - 21 februari 2013 06:45

Hur ska jag bete mig i sociala sammanhang? vad ska jag säga vad ska jag göra?? Det går inte, jag vill bara släcka lampan och inte synas... Dumma feta dåliga fula jag! jävla värdelös. Jag orkar inte jag vill inte jag är inte värd nånting tydligen bara en fet kropp -.- Jag ska bli så smal att alla revben syns och bröstbenen ska bli jätte globar NU IDAG är det slut på detta jag ska SLUTA! äta över huvud taget och spy upp ALLT jag får i mig.. vilket jag redan gör men det är slut på hetsätning! slut på socker protein fett och ALLT!  Nu jävlaar är det min tur att leva mitt liv!  jag ska inte äta först jag blir tvingad till det och sen spy upp det! fyfan vad jag är redo nu att bli SMAL! FÖR ALLTID!  

DÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖ


DÖDÖDÖDÖ om jag inte går ner i vikt och följer mina mat planer...

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards