Alla inlägg den 20 februari 2013

Av - - - 20 februari 2013 21:14

Hatar och älskar min bulimi på samma gång.. jag älskar att stoppa fingrarna i halsen åvanför toan lika mycket som jag hatar det, det är liksom en del av mig.. en utav de sämsta eller bästa delarna? hur mycket ska jag kämpa mot det här??? Hetsa hetsa hetsa spy spy spy spy spy spy HELA TIDEN... Från 1 ggr/dag till 6ggr dag hur mycket blir det sen?..morgon, före lunch, efter lunch, eftermiddag, kväll, natt bulimin har tagit över mitt liv nu mera. Kan jag byta från bulimi till anorexi..? Min hals gör ont mina tänder ilar mina knogar är sargade och två av naglarna kortare.. Att man kräks å kräks å kräks verkar inte va nå problem om man berättar för psykologerna.. Det ignoreras!? är det för att alla är ätsörda.. NEJ! idioter men visst den döden jag dör kommer att bli av min ätstörning istället för en ålderdom.  Jag har kramp i magen antagligen för att jag spyr hela tiden och nu ska jag gå och kvälls spy sen blir det väl 2/3 ggr till inatt 6ggr idag.. FAN! min ångest är för stor jag MÅSTE spy NU 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards