Direktlänk till inlägg 10 januari 2013

Rubrik saknas

Av - - - 10 januari 2013 00:13

Fan va dåligt allt går, gravt deprimerad ja svär! Ångest deprisson panik sorg nervositet allt. Jag har inte gått i skolan på 4 månader nu.. fuck. men behööver iaf inte gå pm 7:an så där släppte ju en stor sten för mig :) men FUUUUUCK får damp snart är så konstig, vet inte mina känslor jag är tom men känslorna finns där och går mig på nerverna hela tiden Ska vara vaken hela natten för jag har för mycket ångest för att sova, funderar på att ryma, till en kille ja känner men de blir lång bussresa ba. Vill ju har röka såkllart och saknar honom sjjukt mycket vi lärde oss att prata tillsamans och vi lärde oss att gå å vi lärde oss hur man tänder på byggnader som 6 åringar medans dom andra satt hemma i glasskåp med barbie och leksakssoldater. Vill ha kokain eller amfetamin! Träffade min psykolog idag och när jag frågade vem fan hon troddde hon va för att hon  sa åt mig att glömma bort ångesten när den kom  börja  hon stamma jag ba: Fan va nervös du blev och börja stamma.. I HAAAATE HER! Ska jag lägga mig ner och ge up NEEEJ för fan för jag är inte lika svag som alla jävla självmördare, jag står upp i motvinden men drunknar ändå i tårarna snart. Jag är FEEEET och duger inte till de andras värld jag är en av alagarnannu mera som super ständigt.

Kan inte sova nå mer, kan inte drömma mig bort, kan aldrig se solen gå upp.

 
 
onyx

onyx

10 januari 2013 18:35

Kämpa <3

http://onyx.bloggplatsen.se

- -

12 januari 2013 00:01

Försöker

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av - - - 2 mars 2013 18:56

Nu ska jag börja mina första veckor som jag gjorde när jag var 6 år första gången efter allt hätsande och kräkandes så ska jag göra såhär..   Vecka 1: bort med godis, glass mm.   Vecka 2: bort med chips ostkrokar mm.   Vecka 3: bort med f...

Av - - - 22 februari 2013 10:16

En apelsin till frukost och en halv liter vatten, och det blir ett äpple till frukost + 1 halv liter vatten så 125 kcal och 1 liter vatten. Jag ska verkligen inte hetsa idag! och det är bestämt. På tisdag ska jag till fucking bup för medicin uppföljn...

Av - - - 21 februari 2013 06:45

Hur ska jag bete mig i sociala sammanhang? vad ska jag säga vad ska jag göra?? Det går inte, jag vill bara släcka lampan och inte synas... Dumma feta dåliga fula jag! jävla värdelös. Jag orkar inte jag vill inte jag är inte värd nånting tydligen bara...

Av - - - 20 februari 2013 21:14

Hatar och älskar min bulimi på samma gång.. jag älskar att stoppa fingrarna i halsen åvanför toan lika mycket som jag hatar det, det är liksom en del av mig.. en utav de sämsta eller bästa delarna? hur mycket ska jag kämpa mot det här??? Hetsa hetsa ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards