Alla inlägg den 27 december 2012

Av - - - 27 december 2012 23:47

Inte bloggat på länge nu men anledningen är att jag blev inskriven på piva, altså vuxen psyk.. när man inte kan bli vårdad på andra avdelningar och ja låg bältad i 5 timmar.. Fan va de känns extremt jävla dåligt. Jag vet inte vem jag är? ska jag va den där fina flickan mina föräldrar vill att jag ska vara eller ska ja vara den jag är, som röker, super, svär och lyssnar på hip hop. Alla vill att ja ska må så jävla bra men när man mått dåligt fler år än man mått bra så är det lättare att fortsätta må piss. Är så JÄVLA ensam, har inga kompisar.. bara för alla hatär mig och jag duger aldrig till. Jag vill bara bort nu, bort från de som kallas för livet. Fan! mamma hittade min dagbok och där står allt allt, ALLT om mig och mina planer och mina låt texter, verkligen hela mitt liv står där och hon ger bup den.. helvete -.-   

Dö, NU ska vara vaken hela natten, sitta på mitt rum hela nätterna och  hela dgarna vaken dygnet runt utan att gå ut och ens visa mig, jag orkar inte me omvärlden  utanför min dörr så ¨ja sitter uppe på mitt rum och deppar ihop och skär mig

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards