Alla inlägg den 1 november 2012

Av - - - 1 november 2012 12:52

Nu sitter man här och smider planer inför helgen hur jag ska undvika att äta med familjen..?, nyss mockat boxarna och ridhuset, sopat rent varenda vrå i stallet och bärt torv säckar som väger 50kg styck och gjort några armhävningar men tappade bort mig i räkningen -.- så lite kcal borde man ju ha brännt.

Jag har fan inte skärt mig på 2 dagar nu HELT otroligt, men känner att det kommer bli idag.. dålig dag, känner mig orolig ledsen typ arg också? skämms som en hund också att gå å vara såhär fet :/ men det SKA ändras.  Kämpa för det istället för att drömma om det. Jag vaknar tom i magen känner mig ren men är fortfarande smuttsig och äcklig av allt fett USCH! FAN vad äckligt altså! ALLT fett ska bort nu, direkt! Har fått i mig 0g fett, 0g protein, 7g kolhydrater Nöjd faktiskt! Mamma sa att jag skulle äta skink crepesen som låg i kylen,,,, gjorde i ordning tallricken och allt som om det skulle ätas och så spolade jag ner dom i toan (dom var små) ställte disken på bänken och så tror hon att jag ätit! fan va bra :')

Frukosten:

1 cm gurka, 1 kopp grönt te

2 kcal

Lunch:

½ äpple, 2 stora glas vatten, 1 kopp (yellow label tea?)

30 kcal

Middag:

Planerar att äta en frukt? lite fisk kanske?

eller riskaka o knäckebröd.. Får se


 Nu ska jag gå ner till köket och planera min middag om jag inte struntar i den?, ska kika i frysen om det finns något har bara ätit 32 kcal idag så känner mig så himmla nöjd!

     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards