Alla inlägg den 3 november 2012

Av - - - 3 november 2012 23:25

Jag är dålig jag är ett pucko, jag passar inte inte nånstans, alla hatar mig jag skär mig, jag super huvet av mig, jag röker halsbloss tills halsen lossnar.. Seriöst!? Jag är så himmla dålig på allt! Det ända jag kan är att skära mig och.. aa det var de,, det ända jag kan är att vara självdestruktiv.

Jag är en sån som inte passar in nånstans en som alla håller sig undan ifrån jag är inte lik nån annan, det finns en sort av mig med och de är missbrukarna, jag är uppväxt bland dom, mina föräldrar var missbrukare och jag blir en av dom. Det är de jag blir en knarkare en alkolist för jag är de redan det därför jag inte passar in någonstans jag är det svart fåret som intenär lik någon annan i skolan, röker te torkat i aceton occkså.. Hur ska jag bete mig i sociala sammanhang? det går inte jag kan inte ..

Hur ska jag bli egentligen? Frukosten imorgon blir 1 halv halvt äpple, 15 kcal

                                                  


  Lunch 1 halv halvt äpple,        15 kcal

                                                  


  Middag  1 äpple                       60 kcal

90 kcal ( dag 1 abc dieten) 500 el mindre. Var tvungen att börja den idag istället för att mama inte skulle väcka misstankar när vi skulle ut och äta.. -.-'


Bild som hjälpt mig! :')

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards