Alla inlägg den 4 november 2012

Av - - - 4 november 2012 23:20

Måndagar är så jävla bad..

Måndag= Ångest ooch massor av annat rörigt.

Men jag är i alla fall i full jakt på cannabis här i örebro nu! erbjuder 140:-/g :)

Imorgon ska jag prata igen och det börjar kännas meningslöst att prata med någon för jag vet endå vad det blir av mig..

Fan vad jobbigt att sticka till skolan imorgon men snart,snart snart snart! ska jag gå på någon shyst drog som hjälper mig klara min vardag! Mår så obeskrivligt dåligt.. vill bara gråta och skrika på en och samma gång.. Lyssnar på techno/ hardcore och känner mig lagomt tömmd innombords, vet inte hur jag ska förklara kännslan bara? Jagg vill bli riktigt HÖG nu altså! ska röka när jag är säker på att M o A sover så jag får en rejäl niko-kick, kan behövas just nu för att slappna av lite. Im forever alone here in my world.. Jag hatar den där jävla ensamhets känslan också

Drugs in my   


Av - - - 4 november 2012 00:58

Natt! :) sitter här forever alone! drömmer om att bli smal för jag SKA bli smal, lyssnar på musik och bara tänker, mina tanka får det att yra i huvudet på mig har 1000 takar som vill ut, tankar jag inte själv styr som jag vill ta bort men det går inte. Jag börjar känna mig outhärdlig med mig själv nu, jag får panik ibland.. eller rätt så offta.  Jag är only in the one, den ÄNDA som är som jag, jag lever i en bubbla och försöker nån ta sig in i den då utrotar jag så det inte går att göra hål i min bubbla.. Känner mig välldigt förolämpad.. Mamma sa idag att jag skulle bli mer feminin.. och ttyckte bland annat att min piercing under läppen var "ofemenin"  men jag ba navelpiercing då.. hon ba a det går, det är ju femenint och fint med ett navel smycke.. jag- SOM ALLA TJEJER I KLASSEN JA FÖR DOM ÄR JU MYYCKET BÄTTRE ÄN MIG DOM DÄR JÄVLA FITT TÖNTARNA! mamma- dom skolkar ju inte och dejtar inte killar i 20 års åldern, dom tycker og du är en tönt!  men hade dom JÄVLARNA mått som jag kan jag lova att dom hade skolkat varenda en!! VILL DÖ! JAG ORKAR INTE MER! SKA JAG GE UPP?! För vad är det för mening att leva mer när alla dagar ändå blir lika jävla dåliga.... Varför ska jag vara såhär annorlunda? jag orkar knappt  mer nu, vill sommna för evigt.

Jag har så förbannat mycket krav på mig, Jag ska sluta skära mig, jag måste bli sosial i skolan jag ska bli femenin bara för  jag svär så påstår min mamma att jag är ofeminin!?.. Jag måste må bra igen,  känns som att mamma är sur på mig för att jag mår dåligt.

Finns det nån som jag? nån som känner likadant? sökert inte. Är så jävla ensam bara! Det är farsdag också och måste skicka brev till pappa nu som sitter på livstid, har inte haft kontakt med onom på 6-5 år nu.. känns konstigt och har haft dåligt samvete för att jag inte svarat på alla hans tusen brev, för ett tag sedan skickade han ett kort på sig själv.. jag är så JÄVLA lik honom!

Det är så dåligt allt! jag har så mycket ångest som vill ut ut ut bara UT!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards