Direktlänk till inlägg 4 november 2012

När jag tittar på klockan nästa gång är den 5, jag svär!

Av - - - 4 november 2012 00:58

Natt! :) sitter här forever alone! drömmer om att bli smal för jag SKA bli smal, lyssnar på musik och bara tänker, mina tanka får det att yra i huvudet på mig har 1000 takar som vill ut, tankar jag inte själv styr som jag vill ta bort men det går inte. Jag börjar känna mig outhärdlig med mig själv nu, jag får panik ibland.. eller rätt så offta.  Jag är only in the one, den ÄNDA som är som jag, jag lever i en bubbla och försöker nån ta sig in i den då utrotar jag så det inte går att göra hål i min bubbla.. Känner mig välldigt förolämpad.. Mamma sa idag att jag skulle bli mer feminin.. och ttyckte bland annat att min piercing under läppen var "ofemenin"  men jag ba navelpiercing då.. hon ba a det går, det är ju femenint och fint med ett navel smycke.. jag- SOM ALLA TJEJER I KLASSEN JA FÖR DOM ÄR JU MYYCKET BÄTTRE ÄN MIG DOM DÄR JÄVLA FITT TÖNTARNA! mamma- dom skolkar ju inte och dejtar inte killar i 20 års åldern, dom tycker og du är en tönt!  men hade dom JÄVLARNA mått som jag kan jag lova att dom hade skolkat varenda en!! VILL DÖ! JAG ORKAR INTE MER! SKA JAG GE UPP?! För vad är det för mening att leva mer när alla dagar ändå blir lika jävla dåliga.... Varför ska jag vara såhär annorlunda? jag orkar knappt  mer nu, vill sommna för evigt.

Jag har så förbannat mycket krav på mig, Jag ska sluta skära mig, jag måste bli sosial i skolan jag ska bli femenin bara för  jag svär så påstår min mamma att jag är ofeminin!?.. Jag måste må bra igen,  känns som att mamma är sur på mig för att jag mår dåligt.

Finns det nån som jag? nån som känner likadant? sökert inte. Är så jävla ensam bara! Det är farsdag också och måste skicka brev till pappa nu som sitter på livstid, har inte haft kontakt med onom på 6-5 år nu.. känns konstigt och har haft dåligt samvete för att jag inte svarat på alla hans tusen brev, för ett tag sedan skickade han ett kort på sig själv.. jag är så JÄVLA lik honom!

Det är så dåligt allt! jag har så mycket ångest som vill ut ut ut bara UT!

 
 
Ingen bild

Lina

10 december 2012 13:05

Jag mår precis som du, du är inte ensam. Jag hatar mitt liv så sjukt mycket och bup kan bara gå och dö. Jag skrev min mejl ifall du har lust att prata, jag kanske förstår och du kanske förstår mig.

- -

27 december 2012 23:46

Trodde jag var ensam om hare såhär. Hatar bup, jävla idioter! vi kan prata :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av - - - 2 mars 2013 18:56

Nu ska jag börja mina första veckor som jag gjorde när jag var 6 år första gången efter allt hätsande och kräkandes så ska jag göra såhär..   Vecka 1: bort med godis, glass mm.   Vecka 2: bort med chips ostkrokar mm.   Vecka 3: bort med f...

Av - - - 22 februari 2013 10:16

En apelsin till frukost och en halv liter vatten, och det blir ett äpple till frukost + 1 halv liter vatten så 125 kcal och 1 liter vatten. Jag ska verkligen inte hetsa idag! och det är bestämt. På tisdag ska jag till fucking bup för medicin uppföljn...

Av - - - 21 februari 2013 06:45

Hur ska jag bete mig i sociala sammanhang? vad ska jag säga vad ska jag göra?? Det går inte, jag vill bara släcka lampan och inte synas... Dumma feta dåliga fula jag! jävla värdelös. Jag orkar inte jag vill inte jag är inte värd nånting tydligen bara...

Av - - - 20 februari 2013 21:14

Hatar och älskar min bulimi på samma gång.. jag älskar att stoppa fingrarna i halsen åvanför toan lika mycket som jag hatar det, det är liksom en del av mig.. en utav de sämsta eller bästa delarna? hur mycket ska jag kämpa mot det här??? Hetsa hetsa ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards